خرید خانه در ترکیه به پول ایران

امروز نقل مکان از ایران به ترکیه ، تملک زمین و علاقه به این ملت بصورت گام به گام در حال گسترش است و افراد زیادی برای آینده خود زمین در ترکیه خریداری می کنند. در این مقاله شما را با نحوه خرید و هزینه خانه در ترکیه با پول ایرانی آشنا خواهیم کرد. گوش به زنگ باشید.

سپس مجدداً مکانها و سازمانهای کاری متعددی در ایران وجود دارد که برای خرید ملک در ترکیه پاسخگو هستند و تمام امکانات را انجام می دهند و به ایرانیان توصیه می کنند که در مورد هزینه املاک در ترکیه با پول ایرانی هزینه کنند.

این بدان معناست که به تعداد کمی از سازمان های عجیب و غریب باید اعتماد کرد. برخی از سازمان های جعلی و سودجو ، مشتری ها را درمورد هزینه زمین در ترکیه با پول ایرانی گمراه می کنند و گمراه می کنند و از بی حسی و صراحت مشتری ها سوء استفاده می کنند.

اگر کسی قصد خرید خانه در ترکیه و شهرهای مختلف آن از جمله آنکارا، استانبول، آنتالیا، آلانیا و… را دارد باید از طریق شرکت های معتبر اقدام کند و برای اطلاع از قیمت ملک در ترکیه به پول ایران نباید سراغ هر منبع نامعتبری برود که در دام سودجویان نیفتند و اطلاعات غلطی را درباره قیمت ملک در ترکیه به پول ایران در اختیار افراد قرار نگیرد و مابقی اطلاعات لازم و ضروری برای خرید خانه در ترکیه را به درستی دریافت کند.
طبق اطلاعات موجود از منابع معتبر در زمینه املاک، قیمت ملک در ترکیه به پول ایران بسیار به صرفه تر و بهتر از خرید خانه در شهرهای ایران است.

قیمت خانه در ترکیه به پول ایران

ترکیه – استانبول
ملک نوساز
قیمت خانه : ۹۵۰۰۰ دلار – به پول ایران تقریباً ۹۵۰ میلیون تومان
متراژ خانه: ۴۴ متر ، یک خواب
ترکیه – استانبول
ملک نوساز
قیمت خانه : ۱۰۶۰۰۰ دلار – به پول ایران تقریباً یک میلیارد و صد میلیون تومان
متراژ خانه: ۵۹ متر ، یک خواب
ترکیه – استانبول
ملک نوساز
قیمت خانه : ۱۹۰۰۰۰ دلار – به پول ایران تقریباً دو میلیارد و نه‌صد میلیون تومان
متراژ خانه: ۱۳۲ متر ، دو خواب
ترکیه – آنتالیا
ویلا
قیمت خانه : ۴۰۶۰۰۰ دلار – به پول ایران تقریباً چهار میلیارد تومان
متراژ خانه: ۲۵۰ متر



Comments

Popular posts from this blog

خرید خانه در ترکیه ارزان

خرید خانه مبله در ترکیه

قیمت خرید خانه در ترکیه