خرید خانه در ترکیه ارزان

اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید، حتما پیش از هر کار دیگری، قیمت ملک در ترکیه را مشاهده کرده اید.

 

خرید خانه ارزان در شهرهای ترکیه

آنکارا و استانبول جزو شهر های بزرگ ترکیه حساب می‌شوند، اما در آن‌ها و سایر شهرهای ترکیه خانه‌هایی با امکانات فراوان وجود دارند که می‌توانید با قیمت مناسب بخرید.

دولت ترکیه نیز اقدامات ویژه‌ای برای به صرفه نگه‌داشتن قیمت خانه در کشور ترکیه و شهرهای مختلفش اندیشیده تا مهاجران بیشتری را جذب کشور شوند.

قیمت خانه در ترکیه به نسبت شهر، محله و موقعیت و همین طور متراژ و امکانات متفاوت است،

ولی در مناطق اروپایی و مناطق متوسط به بالای استانبول قیمت سوییت بدون خواب ۳۵متری ۲۵۰میلیون تومان به‌ بالا،

یک‌خوابه از ۴۰۰میلیون تومان به‌بالا،

دوخوابه از ۶۰۰میلیون تومان به‌بالا،

آپارتمان سه‌خوابه از ۸۰۰میلیون تومان به‌بالا

و ویلاهایی دوبلکس از یک‌ میلیارد وسیصد میلیون تومان به‌ بالا هستند.

به‌طور کلی خرید ملک در ترکیه با ۱۵۰هزار لیر امکان‌پذیر است. البته همان طور که پیش‌تر گفته شد، این قیمت با توجه به شهر و منطقه بسیار متفاوت است. در ادامه این مقاله به قیمت هر مترمربع آپارتمان با امکانات مناسب در ارزان‌ترین و گران‌ترین مناطق ترکیه می‌پردازیم.


 

یکی از دلایلی که متقاضیان به دنبال خرید خانه ارزان در ترکیه هستند این است که به آنها اطلاعات نادرستی اعلام شده است، یکی از این اطلاعات نادرست تلاش برخی شرکت ها برای ارزان نشان دادن املاک در ترکیه می باشد، در اینجا به صراحت به شما اعلام می کنیم که املاک در ترکیه ارزان نیستند، املاک ترکیه در مقایسه با رقبای خود در حاشیه دریای مدیترانه بسیار ارزان است اما در مقیاس کلی در جامعه جهانی املاک ترکیه ارزان نمی باشند.

برای مثال اگر کسی قصد خرید ملک در اسپانیا، پرتغال یا جنوب فرانسه را داشته باشد ما به آنها ترکیه را توصیه می کنیم زیرا با کیفیت بهتر ملک ارزان تری را خواهند خرید، ولی اگر شما به دنبال خرید ملک ارزان در ترکیه هستید و مقایسه ای با اروپا انجام نمی دهید، چون به زندگی در اروپا فکر نمی کنید، ما توصیه می کنیم که ملک مورد نظر خود را در ایران خریداری کنید نه در ترکیه.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

خرید خانه مبله در ترکیه

قیمت خرید خانه در ترکیه