خرید خانه مبله در ترکیه

باتوجه به جاذبه های بی نظیر توریستی و گردشگری کشور ترکیه و موقعیت آن به عنوان یک کشور اروپایی، سالیانه میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف به این کشور سفر می کنند و از گذراندن تعطیلات خود لذت می برند.

بسیاری از مردم این سوال را می‌پرسند که چه مکانی مناسب برای خرید خانه است. ترکیه به شما دلایل زیادی را ارائه می‌دهد که چرا باید این کشور را برای خرید خانه انتخاب کنید، چرا باید در ترکیه ملک خریداری کنیم؟

مزایای خرید یک ملک در ترکیه
اقتصاد ترکیه یکی از افتصادهای با رشد سریع در جهان است، املاک در ترکیه از این موضوع سود زیادی برده است.
قمیت املاک ترکیه در مقایسه با کشورهای اروپایی که آب و هوای مشابه با ترکیه را دارند بسیار مناسب تر است.
هزینه‌های زندگی پایین.
مالیات بر املاک کم.
بازگشت سرمایه زیاد (اجاره ملک در ترکیه با سود بالا).
موقعیت عالی با پرواز بسیار از تمام نقاط اروپا و آسیا.
ترکیه آب و هوای بسیار عالی را برای خانه‌های نزدیک به دریا دارد.
در ترکیه بسیاری مکان‌های تاریخی، طبیعت زیبا، مناظر و سواحی مدیترانه و دریای اژه وجود دارد.

داشتن ملک در ترکیه با بسیاری از مزایا
خارجیان زیادی به دنبال خرید ملک در ترکیه برای گذراندن تعطیلات تابستانی یا اینکه برای گذراندن دوران بازنشستگی خودشون هستند، بازگشت سرمایه به صورت زیاد یکی از دلایل خارجیان برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه است، ترکیه با رشد اقتصادی بالا و قوی، فضای مناسب و امنی برای سرمایه گذاری در ملک را فراهم کرده است.

 

ترکیه به عنوان یک کشور اروپایی‌‌-آسیایی همواره به عنوان یکی از گزینه های نخست مهاجرت برای مردم خاورمیانه بوده است. آب و هوای مطلوب، طبیعت زیبا، فرهنگ نزدیک و امکان دریافت ویزا و اقامت آسان در کنار امکان راه اندازی کسب‌و‌کار خرد و کلان ترکیه را به عنوان یکی از مقاصد جدید مردم خاورمیانه به خصوص شهروندان ایرانی برای مهاجرت تبدیل کرده است. در این میان دانستن قوانین مهاجرت و شرایط اخذ شهروندی این کشور بسیار حائز اهمیت است.

بیشترین فروش منازل مسکونی به اتباع خارجی در شهر استانبول به تعداد سه هزار و ۹۹۹ واحد بوده است و شهر‌های آنتالیا و بورسا در رتبه دوم و سوم جای دارند.

اطلاعات بیشتر در مورد علت افزایش خرید واحد مسکونی در ترکیه نشان می‌دهد، استفاده شهروندان کشور‌های خارجی از خدمات مجوز اقامت و حق شهروندی و نوسان نرخ ارز در ترکیه و کشور‌های خریدار بوده است.

 

 

Comments

Popular posts from this blog

خرید خانه در ترکیه ارزان

قیمت خرید خانه در ترکیه